2015 m. gruodžio 18 d., penktadienis

2015-jų smagiausi momentai ir geriausi įspūdžiai

Ne visada pergalė ar medalis ant kaklo yra geriausi atsiminimai. Tai yra, medaliai visada yra geriausi, bet atminty lieka ir kiti momentai - adrenalinas, greitis, "kadras", įspūdis, siurprizas... Šiemet visko buvo nemažai, gal netgi labai daug, ir beveik neišeina išrinkit vieno ir labiausiai įstrigusio momento.

Kalbant apibendrintai, sezonas buvo vėjuotas. Tikriausiai todėl dauguma momentų ir yra susiję su dideliais greičiais, bangom ir purslais. Tačiau apie viską - jei ne chronologiškai, tai iš eilės.


Momentai..


KMR I etapas, jūrinis.
Vėjo sočiai, metrai per sekundę nebe taip svarbu. Rifai, stakseliai, kai kurie laivai pavėjui net be lengvų burių. Įspūdingas lėkimas Palangos link, sunki ir atkakli laviruotė atgal, kurios metu vieni plaukė tik su grotu, kiti - tik su stakseliu... Lūžę stiebai ir plyšusios burės.
Didžiausias Wild Ride pavėjui su Esox per varžybas.


KMR I etapas, įėjimas į vartus.
Место встречи изменить нелзя... Po viso Wild Ride ir "jojimo" laviruote atgal, nuo priėmimo bojos pakeltas genakeris, bangos-kalnai prieš vartus, ir išplaukiantis apyzdaravis krovininis laivas. Susitinkam lygiai vartuose. Jei google maps nemeluoja, tarpas tarp molų galų yra 240 metrų. Apyzdaravio laivo plotis - ?? Nuėmus pusę laivo pločio, bei saugų atstumą iki molo, lieka vos ne plyšys tik įsiterpti, ypač kai mūsų laivo greitis >10kts, bangų aukštis - iki 4 metrų, o laivo tifonas pačiam prieky, ir užbaubia pačiu netinkamiausiu momentu. Extreme.


Regata - Pilies uosto.
Galima sakyti, klasika. Pirmas etapas - vėjo vėl kibirais, ir konkreti laviruotė nuo-iki. Vakarinis pasilpnėjimas tik leido atsipūsti, bet ne pailsėti.
Antras etapas - kompensacija už pirmąjį: beveik visą kelią atgal smagiais greičiais, ir su lengvom burėm.
Galutiniam rezultate - pirmi, su didele konkurencija, bet nuo to tik smagiau.


Neringa FM - pirmas etapas.
Laviruotė/tramvajus, kas kur bilietus pirko :) Po starto, ir kelių trumpų atkarpų - ~5 mylių galas Šturmų linkui. Esox išėjo tiesiai, vienu halsu, dar ir atsileidus bures. Konkurentai padarė po keletą vendų, akivaizdžiai plaukiant atgal nuo ženklo (jei laviruotės halsų kampas ~90 laipsnių, o į ženklą eini atkritęs, t.y. kokių 50-55 laipsnių aštrumu, kitu halsu į ženklą "artėji" kokiais 105...). Kaip ir reikėjtų tikėtis - tame etape finišuojam pirmi, tiek perskaičiavus, tiek fiziškai.


Plaukimas-siurprizas" KMR II etapo pradžia.
Labai geras startas pavėjui su nauju spinakeriu, ilgas šlagas kairiu iki Klasco, paaštrėjimas, galiukas į jūros pusę, pro vartus... Priėmimo boja ir dar ~2 valandas po jos Esox - pirmaujantis laivas visoj distancijoj. Smagu.
Finišas - treti absoliučiai (2 minutes "Baltam" atidavėm, eeeeech...), antri perskaičiavus.


KMR IV etapas, pavėjui į Pilypą.
Dar vienas Wild Ride, tik jau mariose. Kalbėti daug nėra ką, matosi video:


ir, attention, geriausias momentas: KMR IV etapas, nuo Pilypo į Rotmano pusę.
Paėmus (apiplaukus; "Kirkė" iš tikrųjų paėmė po mūsų) Pilypą, Hamletiškas klausimas iškilo - to beer or not to beer. Priekyje - "Keturi Vėjai", "Baltas", "Joker", "Arcturus", šalia - "Moredo", netoli - "Rondo". Atsakymas buvo negerti alaus, nes su stakseliu daug netrauksi... Keliam genakerį.
Jei atmintis neapgauna, genakerius ten nešė tik keli šiupeliai RS'ai, "Maria", gal dar koks paklydėlis - "Muzika", pvz, bandė, kokias 2 minutes...  Kitiems buvo ne iki genakerių... :) Bet mes neieškom lengvų kelių! Logika paprasta: jei nori būti pirmas, negali kažko sekti - turi pats rodyti pavyzdį. Pasikeliam, susitampom, ir skrendam! Gaila, kad nebenuplaukė ten operatorius, nėra ir vertų dėmesio įrodymų. Vienas (tikriausiai) vienintelis kadras, kuriame mes matomės:


Į ženklą ateinam?.. "Keturi Vėjai", "Baltas", "Joker", "Moredo" - gale, dar toliau - "Arcturus", nes irgi bandė kelti kažką, nesigavo, suko, draskė; toli - "Rondo".
Taigi, geriausio plaukimo formulė: adrenalinas, sportinė kova, geras greitis, rezultatas. Varysim dar⛵







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą